Ujj opció
Tartalom
Szerző: Adverticum Zrt. Ahogy arról már pénteken beszámoltunk, az Adverticum AdServer folyamatos fejlesztésének legújabb eredményeként, a rendszer 2. Ezek a megoldások a heti hírleveleinkben rendszeresen bemutatásra kerülnek.
Első alkalommal az új targetálási opcióról esik szó, amellyel mobil készülékekre célozhat a WURFL adatbázis alapján. Rendszerfrissítés szerdán ujj opció Az AdServer 2.
A tervezett 2 órás rendszerfrissítés alatt a szabályozórendszert is leállítjuk körülbelül 1 órára, így az nem fogja ellenőrizni a kampányok futását. Erről bővebben ezen a linken olvashatja rendszerfrissítési hírlevelünket. Az adatbázis AdServer-be való implementálásával a felhasználók készülékei a korábbinál részletesebb módon is célozhatóvá válnak, például a hardver paraméterekre való célzással.
A targetálási feltételek között beállíthatja a készülékmodell nevét, operációs rendszerének, böngészőjének típusát, képernyőméreteit, de olyan tulajdonságok szerint is targetálhat, mint például tablet-e a készülék, Qwerty billentyűzete van-e, videó ujj opció támogat-e a készülék. Az új targetálási opcióról ezen a linken olvashat bővebben, míg az adminfelületen az Egyszerű és az Összetett targetálási opciók között lesz elérhető az új opció a rendszerfrissítést követően.